Propozice
Jizerky O-fest 2020 - 1. turnus
Termín
sobota 27. června - sobota 4. července 2020
Ubytování & centrum
Potkavárna u Havrana (více v sekci Ubytování & centrum)
Adresa: Karlov 360, Josefův Důl (okr. Jablonec nad Nisou)
GPS: 50.7805900N, 15.1992078E
Web: https://www.potkavarnauhavrana.cz/
Stravování
Bude zajištěna 3x denně (snídaně formou švédských stolů, oběd, večeře), v cíli každého tréninku bude navíc k dispozici pití. Jídelníček bude předem znám a pamatováno je i na alergiky nebo vegetariány.
Program
O-tréninky
Každý den pro vás nachystáme 2-3 o-tréninky (mimo jednoho dne volna) s nejrůznějším zaměřením. Více naleznete v sekci Program. Nebude chybět noční OB, štafety, sprint, horský OB, knock-out sprint či různé formy kombinovaných tréninků. Na většině tréninků bude použit elektronický systém SportIdent. Bude na výběr ze čtyř různých tratí, které se liší svoji jak fyzickou, tak mapovou obtížností. Pokud zrovna už budete přesycený orienťákem, můžete vynechat trénink a zvolit jinou aktivitu, kterou pro vás připravíme.Další aktivity
Celý týden je možné si vybrat z celé škály dalších aktivit - připravujeme tipy na netradiční turistické výlety, o-křížovky, FotoHru, jiné sportovní aktivity jako je kolo, koupání, koloběžka či kolce nebo bude připravena exkurze.Večerní program
Každý večer po 20:00 proběhne vyhlašování výsledků uplynulého dne, analýzy a rozbory. Poté proběhne krátký meeting s informacemi o dalším dnu, uzavření přihlášek na jednotlivé tratě a následně večerní program (beseda, workshop, kvíz aj.).
Mapy
Všechny mapy použité pro Jizerky O-FEST budou zcela nové nebo aktualizované - stav k 6/2020, mapový klíč ISOM 2017-2 nebo ISSprOM 2019
Všechny mapy budou vodovzdorně upraveny a vytištěny v profesionální tiskárně
Doprava
Doprava na místo akce není zajišťována, doporučujeme využít modul "Spolujízda" k efektivnímu využívání automobilových prostředků, který bude k dispozici na stránkách těsně před akcí
Doprava na jednotlivé starty a cíle není zajišťována. Polovina tréninků bude však v docházkové vzdálenosti, dále je možné využít např. kolo nebo koloběžku (k dispozici úschovna kol v centru a hlídání v prostoru startu/cíle na nezbytnou dobu)
Tratě
A - nejnáročnější trať, jak po fyzické, tak po mapové stránce. Vhodná pro kategorie H18-H35 a D21.
B - mapově obtížná trať srovnatelná s A, ale v kratší variantě. Vhodná pro kategorie H16, H40-H45, D18-D40.
C - středně obtížná trať, fyzicky méně náročná. Vhodná pro starší veterány (H50+, D45+), ale i pro starší žáky nebo mladší dorostence.
D - jednodušší trať pro méně zkušené orientační běžce. Bez jakýkoliv úprav mapy. Vhodná pro pro kategorie H12, D12, D14 a pro běžce s menšími zkušenostmi.
V případě potřeby lze v průběhu akce jednotlivé tratě střídat.
Pro účely objektivnějšího vyhodnocení tréninků budou vypsány kategorie dle přihlášek (např. D16, D21, D45 atd.)
Omezení účasti
věkové omezení - kemp je vhodný pro věkovou strukturu 12 let a více. V případě více rodin, které chtějí vzít i své děti a netroufají si odběhat tréninky, bude připraven alternativní program.
celková kapacita - omezena na 45 lidí
výborný zdravotní stav - žádné příznaky jakéhokoliv onemocnění, potvrzení o bezinfekčnosti
Přihlášky
Přihlášky budou spuštěny ve čtvrtek 30. dubna 2020 ve 20:00. Přihlášky probíhají výhradně skrz formulář na stránce "Přihlášky".
Účastnický poplatek
Přihlášky do 15. května 2020 včetně 5900,- 15 let a starší
5200,- 14 let a mladší
Přihlášky po 15. květnu 2020 6500,- 15 let a starší
5800,- 14 let a mladší
V ceně účastnického poplatku je:
7x dnů ubytování v Potkavárně u Havrana
3x denně domácí stravování
parkování osobního automobilu / úschovna kol
doprovodný program vč. exkurze a koncertu
základní zdravotní zabezpečení
kompletní režie od příprav tréninků, startu a cíle po zajištění programu pro celý den
originální čelenka
soubor unikátních o-křížovek
průvodce Jizerkami
Další služby:
Zapůjčení čipu 100 Kč/camp
Platby
Zálohu ve výši 3000,- Kč je nutné uhradit do 7 kalendářních dní od přihlášky na číslo účtu: 2301761857 / 2010 (Fio banka). Pokud záloha nebude uhrazena, pak je přihláška stornována. Do poznámky pro příjemce uveďte vaše jméno a registrační číslo k identifikaci Vaší platby. Zbývající doplatek je nutné uhradit nejpozději 10 dnů před začátkem akce. Je možné také zaplatit celkovou částku ihned. Daňový doklad bude každému účastníkovi vystaven při příjezdu. V případě, že budete potřeba vystavit fakturu na klub či jinou organizaci, ozvěte se na picanek@o-fest.cz
Storno podmínky
Do 30 dní před akcí - vrácení 100 % uhrazeného poplatku
Do 15 dní před akcí - vrácení 75 % uhrazeného poplatku
Do 7 dní před akcí - vrácení 50 % uhrazeného poplatku
Později - uhrazený poplatek propadá
Možné změny akce
V případě nemožnosti konání akce z epidemiologických důvodů nebo rozhodnutí Vlády ČR bude nejpozději 14 dní před akcí na stránkách závodů informace o zkrácení, úpravě programu nebo zrušení. V případě zrušení bude všem účastníkům vyplacen poplatek v plné výši zpět.
Upozornění
Každý účastník závodí na vlastní zodpovědnost.
Další informace
Web, sociální sítě
Veškeré dění na campu bude pečlivě monitorováno a zaznamenáno. Mapy, výsledky, fotky i analýzy z uplynulých tréninků budou ihned zveřejněné na webu www.o-fest.cz a Facebooku.Pokyny k akci
Podrobné pokyny budou rozeslány účastníkům na e-mail zhruba 7 dní před akcí.Hlavní organizátor
Jan Picek, e-mail: picanek@o-fest.cz, telefon: 608 324 456
Ochrana osobních údajů a fotografování (GDPR)
Přihlášením každý účastník souhlasí se zveřejněním svých osobních údajů, a to v podobě přihlášky, startovní listiny a výsledků na webu akce, v pokynech pro účastníky a v centru. V průběhu akce budou pořizovány zpravodajské fotografie sloužící k informování veřejnosti o proběhlé akci atd. v souladu s § 89 zákona č. 89/2012 sb., Občanského zákoníku. Dále zde mohou být pořizovány fotografie k osobní potřebě závodníků (jako vzpomínka na závody, pro propagaci klubu OB) zejména z vyhlašování výsledků dne a doběhu do cíle. V případě, že nesouhlasíte s fotografováním, oznamte to explicitně fotografovi.