Propozice

Jizerky O-fest 2021

Termín

sobota 31. července - sobota 7. srpna 2021

Ubytování & centrum

Potkavárna u Havrana (více v sekci Ubytování & centrum)
Adresa: Karlov 360, Josefův Důl (okr. Jablonec nad Nisou)
GPS: 50.7805900N, 15.1992078E
Web: https://www.potkavarnauhavrana.cz/

Pořadatel

TJ Tatran Jablonec, oddíl orientačního běhu

Stravování

Bude zajištěna 3x denně (snídaně formou švédských stolů, oběd, večeře). Jídelníček bude předem znám a pamatováno je i na alergiky nebo vegetariány.

Program

  • O-tréninky
    Každý den pro vás nachystáme průměrně dva o-tréninky, případně různé hry (mimo jednoho dne volna) s nejrůznějším zaměřením. Nebude chybět noční OB, štafety, sprint, horský OB, knock-out sprint či různé formy kombinovaných tréninků. Na většině tréninků bude použit elektronický systém SportIdent. Bude na výběr ze čtyř různých tratí, které se liší svoji jak fyzickou, tak mapovou obtížností. Pokud zrovna už budete přesycený orienťákem, můžete vynechat trénink a zvolit jinou aktivitu, kterou pro vás připravíme.

  • Další aktivity
    Celý týden je možné si vybrat z celé škály dalších aktivit - připravujeme tipy na netradiční turistické výlety, o-křížovky, FotoHru, jiné sportovní aktivity jako je kolo, koupání, koloběžka či kolce nebo bude připravena exkurze.

  • Večerní program
    Každý večer po 20:00 proběhne vyhlašování výsledků uplynulého dne, analýzy a rozbory. Po proběhne krátký meeting s informacemi o dalším dnu, uzavření přihlášek na jednotlivé tratě a následně večerní program (beseda, workshop, kvíz aj.).

Mapy

  • Všechny mapy použité pro Jizerky O-FEST budou zcela nové nebo aktualizované - stav k 7/2021, mapový klíč ISOM 2017-2 nebo ISSprOM 2019

  • Všechny mapy budou vodovzdorně upraveny a vytištěny v profesionální tiskárně


Doprava

  • Doprava na místo akce není zajišťována, doporučujeme využít modul "Spolujízda" k efektivnímu využívání automobilových prostředků, který bude k dispozici na stránkách těsně před akcí

  • Doprava na jednotlivé starty a cíle není zajišťována. Polovina tréninků bude však v docházkové vzdálenosti, dále je možné využít např. kolo nebo koloběžku (k dispozici úschovna kol v centru a hlídání v prostoru startu/cíle na nezbytnou dobu)

Tratě

A - nejnáročnější trať, jak po fyzické, tak po mapové stránce. Vhodná pro kategorie H18-H35 a D21.
B - mapově obtížná trať srovnatelná s A, ale v kratší variantě. Vhodná pro kategorie H16, H40-H45, D18-D40.
C - středně obtížná trať, fyzicky méně náročná. Vhodná pro starší veterány (H50+, D45+), ale i pro starší žáky nebo mladší dorostence.
D - jednodušší trať pro méně zkušené orientační běžce. Bez jakýchkoliv úprav mapy. Vhodná pro pro kategorie H12, D12, D14 a pro běžce s menšími zkušenostmi.

  • V případě potřeby lze v průběhu akce jednotlivé tratě střídat.

  • Pro účely objektivnějšího vyhodnocení tréninků budou vypsány kategorie dle přihlášek (např. D16, D21, D45 atd.)

Omezení účasti

  • věkové omezení - kemp je vhodný pro věkovou strukturu 12 let a více. V případě více rodin, které chtějí vzít i své děti a netroufají si odběhat tréninky, bude připraven alternativní program.

  • celková kapacita - omezena na 50 lidí

  • výborný zdravotní stav - žádné příznaky jakéhokoliv onemocnění, potvrzení o bezinfekčnosti. Je možné, že bude vyžadován antigenní nebo PCR test před konáním kempu - bude upřesněno.

Přihlášky

Přihlášky byly spuštěny v pondělí 10. května 2021 ve 20:00. Přihlášky probíhají výhradně skrz formulář na stránce "Přihlášky".

Účastnický poplatek

Přihlášky do 20. července 2021 včetně
1) ubytování na postelích (kapacita 40 míst)
61
00,- 15 let a starší
54
00,- 14 let a mladší

2) ubytování Teepee (kapacita 10 míst)
54
00,- 15 let a starší
47
00,- 14 let a mladší

Přihlášky po 20. červenci 2021
1) ubytování na postelích (kapacita 40 míst)
65
00,- 15 let a starší
58
00,- 14 let a mladší

2) ubytování Teepee (kapacita 10 míst)
58
00,- 15 let a starší
51
00,- 14 let a mladší


V ceně účastnického poplatku je:

  • 7 nocí - ubytování v Potkavárně u Havrana (výběr Teepee nebo na postelích)

  • 3x denně domácí stravování

  • parkování osobního automobilu / úschovna kol

  • doprovodný program vč. exkurze a koncertu

  • základní zdravotní zabezpečení

  • kompletní režie od příprav tréninků, startu a cíle po zajištění programu pro celý den

  • originální dřevěná medaile

  • soubor unikátních o-křížovek

  • překvapení pro všechny účastníky

Další služby:
Zapůjčení čipu 100 Kč/camp

Platby

Zálohu ve výši 3000,- Kč je nutné uhradit do 7 kalendářních dní od přihlášky na číslo účtu: 2101540486 / 2010 (Fio banka). Pokud záloha nebude uhrazena, pak je přihláška stornována. Do poznámky pro příjemce uveďte vaše jméno a případně registrační číslo k identifikaci Vaší platby. Zbývající doplatek je nutné uhradit nejpozději 10 dnů před začátkem akce. Je možné také zaplatit celkovou částku ihned. Daňový doklad bude každému účastníkovi vystaven při příjezdu. V případě, že budete potřeba vystavit fakturu na klub či jinou organizaci, nic neplaťte a ozvěte se nejdříve na picanek@o-fest.cz.

Storno podmínky

Do 30 dní před akcí - vrácení 100 % uhrazeného poplatku
Do 15 dní před akcí - vrácení 75 % uhrazeného poplatku
Do 7 dní před akcí - vrácení 50 % uhrazeného poplatku
Později - uhrazený poplatek propadá

Možné změny akce

V případě nemožnosti konání akce z epidemiologických důvodů nebo rozhodnutí Vlády ČR bude nejpozději 14 dní před akcí na stránkách závodů informace o zkrácení, úpravě programu nebo zrušení. V případě zrušení bude všem účastníkům vyplacen poplatek v plné výši zpět.

Upozornění

Každý účastník závodí na vlastní zodpovědnost.

Další informace

  • Web, sociální sítě
    Veškeré dění na campu bude pečlivě monitorováno a zaznamenáno. Mapy, výsledky, fotky i analýzy z uplynulých tréninků budou ihned zveřejněné na webu www.o-fest.cz a Facebooku.

  • Pokyny k akci
    Podrobné pokyny budou rozeslány účastníkům na e-mail zhruba 7 dní před akcí.

  • Kontakt na pořadatele
    Jan Picek, e-mail:
    picanek@o-fest.cz, telefon: 608 324 456

Ochrana osobních údajů a fotografování (GDPR)

Přihlášením každý účastník souhlasí se zveřejněním svých osobních údajů, a to v podobě přihlášky, startovní listiny a výsledků na webu akce, v pokynech pro účastníky a v centru. V průběhu akce budou pořizovány zpravodajské fotografie sloužící k informování veřejnosti o proběhlé akci atd. v souladu s § 89 zákona č. 89/2012 sb., Občanského zákoníku. Dále zde mohou být pořizovány fotografie k osobní potřebě závodníků (jako vzpomínka na závody, pro propagaci klubu OB) zejména z vyhlašování výsledků dne a doběhu do cíle. V případě, že nesouhlasíte s fotografováním, oznamte to explicitně fotografovi.